منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

شروعی دوباره

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

دوباره وبلاگ نویسی! به امید آنکه این وبلاگ هم مثل قبلی ها سرویس وبلاگ دهیش فیلتر ! پاک و یا تبدیل به سرویس سایت دهی نشه و تمام زحمات من از بین نره در نوشتن دلنوشته هام !

نمیدونم چرا وبلاگ نویسی رو دوست دارم و حس خاصی نسبت بهش دارم با اینکه میتونم یک زیرمجموعه(ساب دامین) برای سایتم درست کنم و شروع به نوشتن کنم اما حس خوبی نسبت بهش ندارم انگار وقتی میشه سایت، خیلی حرفهای خودمونی رو نمیشه توش زد باید رسمی و لفظ قلم صحبت کرد اما وبلاگ خودمونیه و با ادبیات رایج جامعه ای که داریم توش زندگی میکنیم میشه توش نوشت

البته این رو هم بگم مثل قبل ها زیاد حرف برای گفتن ندارم انگار هرچی بزرگتر شدم مخاطبهای عامم تبدیل به مخاطب های خاص شد و تعداد مخاطب هایم در نوشته ها از کل فضای مجازی تبدیل شد به یک عده خاص ! حس میکنم حرفهایم را قرار نیست همه بدانند و مهم تر از آن اینکه همه بفهمند !

اما مینویسم مثل قبل با مخاطبهای مجازی چه عام باشند چه خاص ! مهم این است که مینویسم و مهم تر آنکه برای "او" مینویسم .

"او" مخاطب های نوشته های من است . 

خیلی وقتیست که برای او مینویسم در شبکه های اجتماعی ! این هم لینک من در شبکه های اجتماعی فیلتر! البته


این هم شد اولین مطلب وبلاگ من ! 

امیدوارم شروعی بی پایان باشه


امضاء

منتظرگرافــ

  • منتظرگرافــ

نظرات  (۱)

  • محمد صادق حیدری
  • بح بح!
    او!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی