منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

۰۳
شهریور
۹۲

در مطلب قبلی وبلاگم با عنوان اعتدال روحانی یعنی "هاشمی" به بررسی این پرداختم که اعتدالی که جناب روحانی از اون صحبت به میان می آورد شخص هاشمیست . انتخاب این نوع چینش در کابینه روحانی نشان داد که رئیس جمهور هربار که از کلمه "اعتدال" استفاده کرده است منظور و مرجع این کلمه شخص هاشمی رفسنجانی است. وقتی دولت فراجناحی می شود دولت سازندگی و اصلاحات! حتما شخص معتدل هم می شود هاشمی رفنسجانی و دولت سازندگی اش!

این نظر مبنی بر اینکه شخص معتدل نظام از نظر آقای روحانی و اطرافیانش شخص هاشمی است واقعیتی پنهان بود که اطرافیان آقای روحانی از اقرار علنی آن همیشه فرار می کردند و اعتدال را استفاده از نیروهای متخصص کشور بدون در نظر گرفتن سابقه ی جناحی آنان معنی می کردند.

اما در روز جمعه در خلال مناظره شش نفره ای که با حضور محمد‌نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد، غلامعلی دهقان عضو حزب اعتدال و توسعه، محمد‌رضا خباز نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و هشتم، عباس سلیمی نمین کارشناس مسائل سیاسی و مهدی فضائلی روزنامه‌نگار و کارشناس مسائل سیاسی و با موضوع بررسی «حزب گرایی» برگزار شد الیاس حضرتی مفهوم اعتدال دولت روحانی و شخص معتدل از نظر آقای رئیس جمهور و اطرافیانش را رونمایی کرد




الیاس حضرتی اظهار کرد: ما در کشور جناح چپ، راست و میانه‌رو داشتیم که هر کدام از اینها پس از مدتی دچار تغییرات شدند.  آقای هاشمی در جناح میانه‌رو بودند که این جناح اکنون با اضافه شدن افراد معتدل دیگر گروه‌های سیاسی با تقویت خود روی کار آمد.


آقای حضرتی خیال همه ی خیالپردازان دولت فراجناحی را راحت کرد و حرف دل خود و همفکرانش را زد و مبنا و شاکله دولت کنونی را "دولت میانه رو هاشمی" با اضافه شدن افراد معتدل دیگر گروه های سیاسی دانست.


یک تشکر به آقای حضرتی بدهکاریم که ضمن تائید پست قبلی وبلاگ من و نظر خیلی از همفکرانم ماهیت اعتدال رو در هفته های اول شکل گیری این دولت مشخص کردند.


کاملا بی ربط:


فاصله ی "حالِ منِ با تو"

                                      با

                                               "حالِ منِ بی تو" 

                                                                         از آسمان است تا زمین !


  • منتظرگرافــ