منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

کاریکاتور منتظرگراف

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۷ ب.ظ

سلام عید همگی دوستان و همراهان همیشگی مبارک 

روز عید هست گفتم یک مطلب طنزی ارسال و دل خوانندگان رو شاد کنم انشاءالله


کاریکاتور منتظرگراف

آقای رحیم فروزش مدیر سایت بیرق تصویر بالا رو در شبکه اجتماعی اشتراک عکس اینستگرام منتشر و منظورشون از "بزرگوار گمنام" شخص بنده است . دیدم قشنگه گفتم منتشرش کنم البته نظر کسایی که من رو دیدند باید شنیدنی باشه هم برای من هم برای آقا رحیم که ببینیم بالاخره من شبیه به این اثر هنری !!! هستم یا نه :)



کاملا بی ربط:

نبودنت به جان برگ ها افتاده... پاییز بی تقصیر است!



نظرات  (۷)

سلام 
 عیدت مبارک 
فقط دندوناش شبیه توئه :دی
  • معبر سایبری فندرسک
  • از موقعی که رفتی خدمت خوشتیپتر شدی
  • تیک تاک کبیر
  • به نام خدا
    باسلام
    بنده به شدت خوشحال شدم که تصویر دوست قدیمی مان رو امروز دیدم. بله باید گفت که بسیار شبیه و زیبا طراحی شده.

  • فائر منتظر (انتظار والپیپر)
  • سلام ما که شمارو ندیدیم ولی باید خوشتیپ باشید!!؟
    سلام
    تیک تاک کجاش شبیهه؟؟؟حالا شاید باریکی گردن شباهت داشته باشه:))
  • حسین محسنی
  • سلام..
    سه نقطه راست گفته دندوناش فقط شبیه توئه

    السلام علیک یا اباالفضل العباس
    سلام
    دوستان!
    این با نرم افزار uface طراحی شده
    که یه سری تمپ آماده داره
    من شبیه تراش رو به ایشون انتخاب کردم شد این
    طراحی دست نی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی