منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

هر آنچه که در مجلس گذشت!

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴ ب.ظ

هر آنچه که در مجلس گذشت!

آن نکاتی که دیدم و به حق بود و حرفهایی که با خودم زدم را نوشتم با ادبیاتی از جنس دل !

 

مثل هر روز اداره بودم . صبح سرم شلوغ بود و اصلا حواسم به اخبار منتشر شده توی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نبود . ساعت دو بعدازظهر یکی از همکارام گفت که امروز استیضاح وزیر راه بوده من بی درنگ رادیو گوشیمو روشن کردم اتفاقا روی موج رادیو مجلس بود . دکتر احمدی نژاد تازه صحبتهاشو شروع کرده بود با تبریک دهه فجر .

احمدی نژاد با یک نکته صحبتهاشو شروع کرد و اون هم اینکه این شش هفت ساعت رو میشد به جای پرداختن به استیضاح به مسائل اقتصادی پرداخت توی دلم خندیدم که هفت سال وقت برای اینکار بوده شش ساعت اینقدر میتونسته مهم باشه؟ پس آقای احمدی نژاد یک شش ساعت وقت بگذار شاید وضع اقتصادی موجود را توانستی درست کنی ! بهترین جواب را یکی از نمایندگان مجلس داد که دلیل این جلسات خود شما هستید که با قرار دادن افراد غیر متخصص بر روی اقتصاد و . . . چنین وضعی را درست کرده اید حال این شش ساعت احتمالا مفید باشد برای اصلاح امور !

احمدی نژاد در ادامه طبق هفت سال گذشته دولت را تحت سنگین‌ترین فشارها و تهمت‌ها و افتراها و تحریم ها را موثر در این وضع اقتصادی( بماند که همین آقای احمدی نژاد تحریم ها را کاغذ پاره میدانست) دانست و مدعی شد که در مقابل این حرفها سکوت کرده است. البته بر روی قانون مداری نیز صحبت های زیادی کرد که بسیار خندیدم و روحیه ام شاد شد از این همه تاکید و التزام دولت بر روی قانون مداری ! میدانید که احمدی نژاد دو دولتش قانون مدارترین و در عین حال پاک ترین دولت های طول تاریخ ایران زمین هستند !

بعد طبق جلسه قبل کلاس قانون و بند و لایحه و ردیف بودجه این چیزها را مطرح کرد که با تذکر لاریجانی مواجه شد و احمدی نژاد دوباره طی چندماه گذشته تاکید کرد که تنها رئیس جمهور است که با رای مستقیم مردم انتخاب میشود و رهبری نیز حتی با واسطه انتخاب میشود پس حق ندارد کسی به ایشون تذکر بدهد چون نماینده مستقیم مردم است اینجاست که باید گفت بنی صدر هم نماینده مستقیم مردم بود هاشمی هم بود و حتی خاتمی ! پس زیاد بر مستقیم بودنت نناز فاصله بین محبوبیت و انزجار مردم از تو یک چیز است و آنهم صداقت و ولایت پذیری شماست که ظاهرا هر دو را فراموش کرده اید.


بگذریم برسیم به اصل مطلب ! بگم بگم های معروف آقای احمدی نژاد

احمدی نژاد دوباره طی چند سال گذشته تاکید کرد دستهایی پشت پرده است و بگم بگم هایی که اینبار برخلاف گذشته با استقبال همه ی نمایندگان مواجه شده که آقای احمدی نژاد بگو تا ببینیم این بگم بگم ها چیست که هفت سال است درون جیب شما گیر کرده است ! احمدی نژاد اول تفره رفت که نگوید و بعد از اصرار زیاد پذیرفت که بگوید و نواری را ارائه کرد که فساد مالی برادر لاریجانی را نشان میداد ! زیاده گویی نکنم جوابهای لاریجانی کامل و واضح بود چند نکته کوتاه و والسلام

آقای احمدی نژاد :

امروز نشان دادید که میزان پافشاری شما بر روی نظر و عقیده خودتان برابری با منافع نظام دارد همانطور که رایتان برابری با افشاگریهای بی موقعی داشت که هرگز پیگیری نشد ! امروز نشان دادید بگم بگم هایتان از جنس وعده هایتان است از جنس حرفهایتان ! امروز نشان دادید که به دنبال عدم کفایت سیاسی هستید هر طور که شده حالا این چه به درد شما میخورد را من خوب میدانم و شما هم بهتر از من ! نشان دادید که خیانت را راحت میتوان انجام داد چون رهبرم چندماهی بیشتر نیست که گفت از امروز به بعد هرکسی حرکتی کند که باعث ایجاد تشنج در جامعه شود قطعا خیانت کرده است!

راستش را بخواهید امروز به رآیی که به مجلس دادم بالیدم توی این هفت سال کسی اینطور مقابلتان نایستاده بود و رسما در مقابل حرفهایتان واکنش دندان شکن نشان نداده بود ! امروز بالیدم که لاریجانی که دل خوشی هم ازش ندارم با قاطعیت شما را به بیرون مجلس راهنمایی کرد که بفرمائید به سلامت ! امروز بازی را شروع کردید که در هر صورت باخت نصیب شماست هم وزیرتان برکنار شد هم اخلاق سیاسیتان مشخص شد هم یه پله به عدم کفایت سیاسی نزدیکتر شدید. البته شاید این بازی برنده اش شما باشید چون دور از ذهن نیست که فردا صبح آقای مرتضوی بشود سرپرست وزارت کار و شما به خودتان ببالید از این سیاست ناب که در آمریکا هم نمیتوان پیدایش کرد! و هدفتان که شاید عدم کفایت سیاسیست محقق شود.

  • منتظرگرافــ

نظرات  (۲)

رأی عدم کفایت سیاسی به احمدی نژاد دقیقا همان چیزی است که جریان انحرافی به دنبال آن است تا از آن برای انتخابات استفاده کند. باید این چند ماه باقی مانده را هرطور شده با این بشر تا کنیم تا نتوانند کشور را بحرانی کنند.

بیچاره وزیر کار واقعا هیچ کاره بود. بی خود به پای دعوای اینها سوخت.
سلام

برو حال کن با لاریجانی و امثال لاریجانیتون ! احمدی نژاد بغض فروخورده یک ملته که هر وقت خواستن حرفی بزنن ساتور مصلحت گردنشونو قطع کرد !
پاسخ:
بسی خندیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی