منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

دلنوشته های یک گرافیست مبتدی

منتظرگراف

صرفا جهت اطلاع مسئولین

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دیشب برنامه صرفا جهت اطلاع حرف دل مارو زد . همه ی حرفهای امام و رهبری در مورد اختلافات رونوشت خاص به آقای احمدی نژاد و آقای لاریجانی بود . نکاتی که توی این فیلم هست و این برنامه بهش اشاره کرد کلیدی و راهگشا برای وضع فعلی جامعه است. امیدوارم این فیلم را آقایون مسئول بارها و بارها بشینند ببینند و با خود فکر کنند که آیا رفتارشون با مبانی فکری که ادعا میکنند سازگار هست یا نه !

آقای احمدی نژاد آقای زنده باد بهار برای کدامین میراث ماه های آخر دولت خود را به جنجال سازی میخواهید بگذرانید ؟ 

آقای مجلس آقایون همیشه منطقی دنیای سیاست برای کدامین میراث جای سکوت و مدارا با دولت طرح استیحضاح در پیش گرفته اید؟

خواهشا اختلافات را کنار بگذارید تاریخ نشان داده است که این بداخلاقی های سیاسی یک بازنده دارد و آن هم خود شمائید ! پس به توصیه امامتان و پیامی که مردم در روز 22 بهمن به شما دادند خوب گوش کنید وگرنه تاریخ گواه است که مردم بداخلاق ها را کنار خواهند گذاشت بدون در نظر گرفتن مقام و رتبه شما

 

چند نکته ای که از صحبت های امام و رهبری دیشب خیلی به نظرم جالب بود را یادداشت کردم و در زیر براتون آورد.  

امام خمینی: ما چی جواب این مردم را بدهیم که هی می آیند از من الان وقت خواسته اند از بازار تهران که بیایند بگویند این چه خبر است، این آقایان چه شان است با هم، این آقای رییس جمهور با مجلس ، مجلس با رییس جمهور چرا این طور رفتار می کنند؟چرا باید این طور باشد که صدای مردم در آید؟ چرا این طور رفتار می کنند؟ من نصیحت به آنها می کنم، من از لسان اسلام به آنها نصیحت می کنم که با هم اختلاف نکنید. شما اگر اختلاف بکنید، راه را برای دیگران باز می کنید. شما اختلاف با هم نداشته باشید. سر چه اختلاف می کنید؟ چه میراثی هست که شما می خواهید قسمت کنید و سرش اختلاف می کنید؟


امام: خیمینی (ره):  دعواهای ما دعوایی نیست که برای خدا باشد. این را همه از گوشتان بیرون کنید! همه تان همه ما، از گوشمان بیرون کنیم که دعوای ما برای خداست، ما برای مصالح اسلام دعوا می کنیم. خیر! مساله این حرف ها نیست. من را نمی شود بازی داد! دعوای خود من و شما و همه کسانی که دعوا می کنند همه برای خودشان است. همه می گویند پیش بده برای ما! همه می خواهند تمام این قدرت چی چی. آخر من نمی فهمم چه قدرتی الان در کار هست.

مقام معظم رهبری: اختلافات مضر است. هم اختلافات بین مسئولین مضر است؛ هم بدتر از آن، کشاندن اختلاف میان مردم مضر است. این را من به مسئولین، به رؤسای محترم هشدار می دهم. من از این رؤسای قوا حمایت کردم، باز هم حمایت می کنم- مسئولند، باید کمکشان کرد- اما به آنها هشدار می دهم، مراقب باشند.)


امام خمینی (ره) :یک قدری آرام باشیدیک قدری هوای نفس را کنار بگذارید، اشتهار را کنار بگذارید. تمام گرفتاریهای ما سر این هوای نفسی است که ما داریم.

اعدا - عدو انسان این نفس انسان است که در بین جنبیه است. این اعدا - عدو انسان است. یک قدری جلویش را بگیرید، یک قدر مهار کنید.

مقام معظم رهبری: اینکه بگوییم آقا ما می خواهیم فلان کار را بکنیم، نمی گذارند؛ یا فلان کار را کردیم، جلویش را گرفتند؛ یا فلان تصمیم را گرفتیم، اقدام نکردند، انجام ندادند- که قوای مختلف و بخش های مختلف به همدیگر بگویند- این را کسی قبول نمی کند.


لینک دانلود برنامه صرفا جهت اطلاع 1391/11/26


  • منتظرگرافــ

نظرات  (۳)

چشمتان به کدام غنیمت افتاده که روی از تنگه احد برگرداندین؟؟؟
سلام
بهتر نیست منبع کلام امام را بفرمایید تا مشخص باشد زمان کدام رئیس جمهور بوده ؟
پاسخ:
من منبعم فیلمی هست که لینک دانلودش رو گذاشتم ولی چشم بازم میگردم پیدا میکنم براتون ایمیل میکنم
سلام
من هم از این برنامه لذت بردم. واقعا حرف حق گفتن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی